Saturday, May 2, 2009

3 S

Seronok.Selamba.Santai.

haaa.
itu la yang dapat digambarkan pada perjumpaan kali ini.
kehadiran rasanya lebih baik dari minggu lepas.30 ada la kot.AJK SENIOR hanya 2 orang iaitu Shahizwan dan Fatihah.yang lain pergi mana tanpa alasan atau sebab? MALAS?
hari ni.masuk baris pukul 8.00pagi.Ikrar dibaca oleh ASL Nasri.ada cacat sikit.
tapi lancar laa.8.30 kami pecah dua.yang bertugas MSSS Hoki belajar first aid oleh HSL Shahizwan dan yang lain belajar nyanyian lagu marching dan sebagainya diketuai oleh ASL Hilman.Kami beljar dengan penuh tenang da rileks.semasa rehat ahli perbarisan kami menang tempat ketiga jadi kami raikan pada hari in.bagi yang tidak hadir sayang sekali kerana baki duit kami masuk tabung untuk Hari Kenaikan Pangkat BSMM 09/10.terima kasih atas sumbangan anda.Kami bersurai pada pukul 11.30 pagi.Jadi sekian saja laporan pada hari ini.

PERHATIAN
SEMUA AHLI YANG BETUGAS.SILA PAKAI FULL UNIFORM ANDA.TIDAK PERLU PAKAI BEREY DAN SARUNG TANGAN.SILA DATANG SEBELUM PUKUL 7 PAGI.

reminder: nanti amik KIT kat blog blkg.isnin nanti amik kain anduh dengan mineral water dengan ice box.dan strecher kalau perlu.hopefully dapat bukak awal gate tuh.kalau tak lambat la kami.aduyt.

No comments:

Post a Comment